Office

management

Office management: praktische hulp voor onderneemsters die niet alles zelf willen en kunnen doen

Als onderneemster wil je graag vrijheid, zelf bepalen wanneer je werkt, voor wie je werkt en hoe lang je werkt. Dit klinkt heel goed, toch kan in de praktijk je bedrijf soms voelen als een tweede fulltime baan. E-mails, planning, klanten, administratie… en ergens daartussen moet je ook nog groeien. Tadaa! Daar kom ik in beeld. Ik ben geen supervrouw (of superman), maar iemand die jou verder helpt met je bedrijf.

Met mijn office management vaardigheden help ik jou als  je behoefte hebt aan overzicht, structuur en rust. Ik ben  jouw virtual assistant: iemand die meedenkt, uitvoert en ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.

Wat ik voor je doe

Mijn ondersteuning voor onderneemsters op het gebied van office management is zeer breed inzetbaar. Ik noem een aantal werkzaamheden die ik voor je kan uitvoeren:

  • het beheren van je mailbox en agenda

  • het stroomlijnen van klantcommunicatie

  • het voorbereiden van projecten en lanceringen

  • teksten nakijken of bijschaven

  • administratieve ondersteuning (zonder boekhouding, ik hou van cijfers, maar cijfers niet van mij)

  • en alles wat jou helpt om je tijd te besteden aan de werkzaamheden die je het allerleukst vindt en je de meeste energie geven.

Het maakt niet uit of je het nu “office management”, “online assistentie” of gewoon “secretaresse op opstand” noemt.  Ik zorg dat jij weer ruimte krijgt om te ondernemen zoals jij het wil.

Jouw onderneming op jouw manier, op jouw voorwaarden en in jouw stijl

Waarom ik?

Ik werk niet met ingewikkelde systemen of tien overlegmomenten per week. Jij vertelt wat er moet gebeuren, ik regel het. En dat allemaal via mail of via what’s app.
Ik denk mee, geef eerlijk advies (ook als het niet is wat je had verwacht) en zorg dat jij geen omkijken meer hebt naar de randzaken van je bedrijf.

Met mij haal je iemand in huis met meer dan 20 jaar ervaring, een enthousiast en gedreven iemand. Een sparringspartner als je dat wilt , een kritische kijkster als je daar behoefte aan hebt of een cheerleader als het nodig is. Ik zorg dat jij tijd hebt voor jouw klanten, voor alle ideeën die je wilt uitwerken. Dat jij kunt shinen in jouw onderneming. Ik zorg voor rust en continuïteit.

Klinkt goed, maar eerst even kennismaken?

Logisch. Laten we een gratis en vrijblijvend gesprek inplannen, kijken of we een klik hebben. Want dat is wel belangrijk. Gewoon samen kijken waar je vastloopt en hoe ik je kan helpen.
Je plant eenvoudig een kennismaking in via de knop hieronder.

Is de klik er? Dan gaan we aan de slag. Is de klik er niet en wil je niet met mij verder? Dat kan gebeuren. Dan heb je in elk geval even gepraat met iemand die wél enthousiast wordt van to-do-lijstjes.

Lilian heb ik leren kennen als een vrolijke, leergierige en gemotiveerde vrouw met veel humor. Binnen haar werk heeft ze een mooie balans in accuraat en serieus werken en sociaal en humoristisch in de omgang. Ze is een kei in zaken uitzoeken, inrichten en organiseren. Het is dus niet alleen fijn om met Lilian samen te werken, bij Lilian weet je dat zaken goed en professioneel geregeld worden.

Dorine van Soest - de Man

eigenaresse, doorESSENZA